H «Cavewoman» της Emma Peirson, η γυναίκα των σπηλαίων, ο απόλυτος φόβος των ανδρών, το πιο πολύπλοκο πλάσμα από την αρχή του πλανήτη έρχεται να ταράξει τα νερά για ακόμη μια φορά! Μετά την τεράστια επιτυχία που γνωρίζει για 9 συνεχόμενα χρόνια η παράσταση «Caveman» έρχεται η γυναίκα των σπηλαίων, να … επαναφέρει τις ισορροπίες δίνοντας τη δική της απάντηση! Μια γυναικεία εκδοχή της μάχης των φύλων εξαιρετικά αστεία και μπριόζικη, μια ευχάριστη ματιά στις σχέσεις δυο τόσο διαφορετικών πλασμάτων, που καλούνται να μοιράσουν τον πλανήτη, την χώρα, την πόλη και το χειρότερο: το ίδιο τους το ΣΠΙΤΙ! Στο ρόλο της Cavewoman η Δήμητρα Παπαδήμα σε μια one-woman παράσταση, όπου απελπισμένα προσπαθεί να λύσει τον γόρδιο δεσμό του γάμου και της... συμβίωσης. Ένα έργο που απευθύνεται σε γυναίκες και άνδρες. Η σκηνοθεσία είναι του Κωνσταντίνου Κυριακού.
Διαγωνισμός " Κοκομπλόκο"...Προσκλήσεις για τις παραστάσεις της Θεσσαλονίκης στο θέατρο Κήπου.Ακολουθήστε το tisimveni στο facebook και στο twtter δηλώνοντας συμμετοχή.Σας περιμένουμε...
Με τη θεατρική παράσταση «Το σώσε», από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Κασσάνδρειας, την Παρασκευή 12 Αυγούστου, στις 21.00 και στο ανοιχτό θέατρο Πολυγύρου, συνεχίζονται οι εκδηλώσεις του 8ου Φεστιβάλ Πολυγύρου.
Πρόκειται για την κωμωδία του Μάικλ Φρέιν σε μετάφραση Ξένιας Καλογεροπούλου, Άννας Παναγιωτοπούλου, Σταμάτη Φασουλή. Οι ηθοποιοί της παράστασης προσπαθούν να κάνουν πρόβα για την πρεμιέρα του έργου, να θυμηθούν τα λόγια τους, να συντονίσουν τις κινήσεις τους, να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους... να δουν τη βασιλική παρέλαση, να πουλήσουν το σπίτι στο Σεΐχη, να στεγάσουν έναν παράνομο έρωτα, να κρύψουν τους φακέλους από την εφορία, να κάνουν διάρρηξη, να απολαύσουν -επιτέλους- ένα νόστιμο πιάτο με πικάντικες σαρδέλες. Τι γίνεται όμως όταν «βγαίνουν στη φόρα» τα προσωπικά τους; τι γίνεται εντός και εκτός σκηνής; Ποιος θυμώνει με ποιόν, ποιος κυνηγάει ποιον; Ποιος είναι ερωτευμένος με ποιόν; Ποιος μπορεί να βάλει τέλος σ' αυτό το χάος; «Μύλος γίνεται... Το Σώσε!!!».
H Βασιλική Τρουφάκου και o Στέλιος Μάινας θα είναι οι πρωταγωνιστές της Αντιγόνης στο έργο του Ζαν Ανούιγ .Πρόκειται για ένα κορυφαίο έργο της σύγχρονης δραματουργίας που γράφτηκε το 1942 στη διάρκεια της ιδιόρρυθμης ναζιστικής κατοχής στη Γαλλία. Η Αντιγόνη του Ανούιγ συνιστά μια μεταφορά για το άτομο και τον αγώνα του απέναντι σε ένα παντοδύναμο, γερασμένο, αυταρχικό κράτος. Η νεότητα και το γήρας, η ομορφιά και η ασχήμια, η δύναμη και η αδυναμία, το δίκαιο και το άδικο αντιπαραβάλλονται για να ξεσκεπάσουν μια κοινωνία φοβισμένη, βουτηγμένη στον ατομικισμό και τη διαφθορά, μια κοινωνία σε σημείο μηδέν.
Σε αυτήν την πολιτεία - ναυάγιο που η μυρωδιά του πτώματος του Πολυνείκη χρησιμοποιείται ως μέσο σωφρονισμού των πολιτών, που οι νεκροί είναι εναλλάξιμοι, που «αλήθεια είναι αυτό που δεν λέμε», ο Κρέων έρχεται ως σωτήρας, λέει «ναι» στην εξουσία και ως ταπεινός εργάτης της «διοικεί ανθρώπους».
Η Αντιγόνη, παιδί κι αυτή μιας άρρωστης κοινωνίας, με το ένστικτο της νιότης, αντιστέκεται, θάβει τον νεκρό αδελφό της, λέει «όχι» στην «ακριβή, τη βρομερή ελπίδα» που επικαλείται η εξουσία. Στο τέλος, πλάι σε έναν Φρουρό, που έχει ακυρώσει όλα τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά του, κλονίζεται, δεν ξέρει πια γιατί πεθαίνει...
Αισχύλου «Επτά επί Θήβας» Χαλκιδική, Αμφιθέατρο Σίβηρης «24ο Φεστιβάλ Κασσάνδρας 2016» Τετάρτη 10 Αυγούστου, στις 21:00
Ο Τσέζαρις Γκραουζίνις κέρδισε το στοίχημα Ο Λιθουανός Τσέζαρις Γκραουζίνις, σκηνοθετώντας τους «Επτά επί Θήβας» του Αισχύλου, κέρδισε το στοίχημα: παρουσίασε μια παράσταση υψηλού επιπέδου φτιαγμένη για όλους – και τους μυημένους θεατές και τους υπολοίπους […] ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Συγκίνησε η μάχη Ετεοκλή - Πολυνείκη στην Επίδαυρο Νικητής; Απόλυτα. Το «Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος» που κατέβηκε στην Επίδαυρο με την τραγωδία του Αισχύλου, «Επτά επί Θήβας», μια καθόλου δημοφιλή τραγωδία. Του αξίζουν τα εύσημα όχι μόνο για την επιλογή αλλά και για το τελικό αποτέλεσμα, ένα ανέβασμα άξιο λόγου και θέασης, με την υπογραφή του Τζέζαρις Γκραουζίνις, που δικαίωσε τις προθέσεις. […] Στο φινάλε της παράστασης ο σκηνοθέτης, Τζέζαρις Γκραουζίνις, υποκλίθηκε στον πρωταγωνιστή Χρίστο Στυλιανού (που του ανταπέδωσε) και στον θίασο, μιας παράστασης όπου όλα έμοιαζαν να συμβαίνουν τώρα, να δημιουργούνται μπροστά στα μάτια μας.
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΠΗΤΕΡ ΠΑΝ και ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΕΣ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Κάτι παράξενο συμβαίνει στη Χώρα του Ποτέ.
Η Μάγισσα Κλο Κλο, μαζί με τον πειρατή Κάπταιν Χουκ και τον πιστό βοηθό του Μίστερ Σμι, αιχμαλωτίζει τις Πριγκίπισσες των παραμυθιών στο νησί του Δράκου.
Την ίδια στιγμή, ο Πήτερ Παν με τη βοήθεια της Τίνκερμπελ και των Νεράιδων, καταστρώνουν το σχέδιο διάσωσης και κατευθύνονται προς το πειρατικό πλοίο.
Θα καταφέρουν άραγε ο Πήτερ Παν, η Τίνκερμπελ και οι Νεράιδες να τις ελευθερώσουν;
Θα μπορέσουν η Σταχτοπούτα, η Πεντάμορφη, η Πριγκίπισσα του Χιονιού, η Μικρή Γοργόνα, η Τάιγκερ Λίλλυ, η Γιασεμή και η Εσμεράλντα να γυρίσουν στα Παραμύθια και να ξαναφέρουν τη χαρά στα χείλη των παιδιών;
Ο αγαπημένος ήρωας των παιδιών συναντά τις Πριγκίπισσες των Παραμυθιών σε μια φαντασμαγορική θεατρική παράσταση, με πολύ χορό, περιπέτεια και χιούμορ...
«Ποτέ δεν βρέθηκε τέτοιο κακό για τους ανθρώπους σαν το χρήμα» (Σοφοκλής) «Το χρήμα είναι ο χειρότερος θεσμός μέσ' στους ανθρώπους.» (Ευριπίδης
Μετά το Φεστιβάλ Επιδαύρου σε περιοδεία σε όλη τη χώρα, οι Γιώργος Κιμούλης, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης. Παίζουν επίσης ο Τάσος Γιαννόπουλος και ο Αλμπέρτο Φάϊς, με 12μελή χορό ηθοποιών και μουσικών, παρουσιάζουν ένα νέο, φιλόδοξο ανέβασμα του έργου του Αριστοφάνη «Πλούτος». Η σκηνοθεσία και η διασκευή είναι του Γιώργου Κιμούλη. Σύγχρονος του Πελοποννησιακού Πολέμου (431-404), που σήμανε την πτώση της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, ο κορυφαίος κωμωδιογράφος της αρχαιότητας Αριστοφάνης πραγματεύεται με διεισδυτικότητα και ακρίβεια την έκπτωση των αξιών. Κεντρική θέση στα 11 σωζόμενα έργα του -οι Αλεξανδρινοί του αποδίδουν συνολικά 40- κρατά η σφοδρή κριτική του στην πολιτική, κοινωνική, ηθική και οικονομική κρίση κατά τη διάρκεια της εκπεσούσης αθηναϊκής δημοκρατίας, με λόγο σύγχρονο και τολμηρό – σε σημείο σοκαριστικό για τα δεδομένα της εποχής. Γεγονός που εξισορροπούσε έντεχνα με την εκλεπτυσμένη παράλληλη χρήση της γλώσσας και συμπυκνωμένα νοήματα που απομακρύνονταν από τους κώδικες της κωμωδίας, αγγίζοντας βαθιά το συναίσθημα των θεατών, κατορθώνοντας έτσι να εμποτίσει το κοινό του με τα μηνύματα που επιδίωκε να περάσει μέσω των έργων του. Ο «Πλούτος» παρουσιάστηκε το 388 π.Χ., στο τέλος περίπου του Κορινθιακού πολέμου. Η Αθήνα ήλπιζε σε ανάκτηση της αίγλης της – μάταια όμως, αφού η πολιτισμική κρίση ήταν βαθιά, η έκπτωση των ηθών έπληττε βάναυσα τον δημόσιο και ιδιωτικό βίο και η οικονομία κατέρρεε επιτρέποντας την επικράτηση των επιτηδείων, με την ανοχή βεβαίως της διεφθαρμένης πολιτικής και θρησκευτικής εξουσίας. Κι εδώ παρεμβαίνει με το έργο του ο Αριστοφάνης. Απογυμνώνει τους ηγέτες του και επαναφέρει το αίτημά του για δίκαιη πολιτεία, αναπτύσσοντας έναν προβληματισμό πάνω στην άδικη κατανομή του πλούτου και στην έκρηξη της διαφθοράς.
Του «Κουτρούλη ο γάμος» θα γίνει φέτος το καλοκαίρι!
Η πιο «Αριστοφανική» κωμωδία του νεοελληνικού θεάτρου ανεβαίνει αυτό το καλοκαίρι από τις Θεατρικές Επιχειρήσεις Λεμπέση, σε απόδοση κειμένου και σκηνοθεσία του Γιάννη Καλατζόπουλου, με τον Γιάννη Βούρο στον επώνυμο ρόλο και την Τάνια Τρύπη στο ρόλο της. πέτρας του σκανδάλου!
Το έργο «ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο ΓΑΜΟΣ» γράφτηκε από τον Αλέξανδρο Ρίζο Ραγκαβή στα 1843, αμέσως μετά το «μνημόνιο» με τους δανειστές εκείνης της εποχής και την επιβολή στη χώρα μας από τις Μεγάλες Δυνάμεις δυσβάστακτων όρων, που οδήγησαν στην εξέγερση της 3ης του Σεπτέμβρη. Μέσα από την ξεκαρδιστική ιστορία του Κουτρούλη, του καλοκάγαθου ράφτη από την Σύρο, που για να τον δεχτεί για σύζυγό της η ωραία Ανθούσα θέτει ως όρο να γίνει. υπουργός, ο Ραγκαβής αποκαλύπτει με αξιοθαύμαστη τόλμη τις μεθόδους και τις πρακτικές που από τότε ταλανίζουν το πολιτικό μας σύστημα: την εξασφάλιση ξένης υποστήριξης, την διαπλοκή, την εξαγορά συνειδήσεων, τις πελατειακές σχέσεις και την θυσία του δημοσίου στο ατομικό συμφέρον.
Η πολυσυζητημένη Ορέστεια σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, έχοντας ήδη κατακτήσει τις καρδιές του κοινού που κατακλύζει τις παραστάσεις της σε όλη την Ελλάδα, ανακοινώνει την πραγματοποίηση μιας και μοναδικής παράστασης στην Αθήνα την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου ώρα 21.00 στο Θέατρο Ηρώδου Αττικού, με την οποία θα ολοκληρώσει την περιοδεία της, περνώντας πρώτα Καβάλα (29 & 30.7), Καλαμάτα (1 & 2.8), Ολυμπία (3.8), Πάτρα (4 & 5.8), Άνδρο (7.8) και Ελευσίνα (5.9).
Ο Γιάννης Χουβαρδάς με μια εξαιρετική ομάδα ηθοποιών και καλλιτεχνικών συντελεστών, δημιούργησε μια παράσταση για τη μοναδική σωζόμενη αρχαία τριλογία «Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμενίδες», η οποία έχει αγαπηθεί θερμά από το κοινό όλης της Ελλάδας.Η παράσταση τοποθετείται στην περίοδο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και του Ελληνικού Εμφυλίου. Θέτει τον αιώνιο Αισχύλο στο σήμερα και μεταφέρει μαγικά τον πρώτο πόλεμο των ελλήνων, τον Τρωικό, μέσα στον χωροχρόνο του τελευταίου ελληνικού πολέμου, του αιματηρού μας εμφυλίου. Ο Ορέστης, ο Αγαμέμνονας, η Κλυταιμνήστρα, η Ηλέκτρα, ο Αίγισθος, η Κασσάνδρα, η Αθηνά και ο Απόλλωνας, βρίσκονται μέσα μας. Είναι εδώ, ζωντανοί. Σε κάθε πόλη και κάθε μέρος, κάθε χωριό μικρό ή μεγάλο αυτού του τόπου, αντιπροσωπεύοντας το βαθύ κοινωνικό βίωμα της συλλογικής μας μνήμης που μια μέρα θα μας απελευθερώσει από τα δεσμά του διχασμού.
Τι συμβαίνει όταν ο Μάνος ο Πάνος, η Άνια, η Μάνια η Βάνια και η Μαρίνα βρίσκονται στη Φολέγανδρο Ο Μάνος (Αντώνης Κρόμπας) ετοιμάζει ένα ερωτικό διήμερο με την ερωμένη του την Τάνια (Σοφία Μανωλακου) και εχει βάλει στο κόλπο και τον κουμπάρο του τον Πάνο(Νίκος Μουτσινάς). Όταν η γυναίκα του Μάνου, η Μαρίνα(Βασιλική Ανδρίτσου) αποφασίζει να μείνει,τα σχέδια του παίρνουν άλλη τροπή.μέσα σε όλα έρχεται και μια ανυποψίαστη μαγείρισσα (Πηνελόπη Αναστασοπούλου) και η κολλητή της Τάνιας η Βάνια (Ματίνα Νικολάου)...ποιος είναι ποιος ,είναι μια μεγαααααααλη ιστορία! Η θεότρελη, ανατρεπτική ξεκαρδιστική κωμωδία της χρονιάς “Κόκο...Μπλόκο” έρχεται να ταράξει τα ήσυχα βράδια του καλοκαιριού σας!