Δυο χρόνια μετά την εκρηκτική επιτυχία του “Να ζει κανείς η να μη ζει” οι Θ. Παπαθανασίου και Μ. Ρέππας επιστρέφουν. Αυτή τη φορά με κάτι που δεν έχουν ξανακάνει ποτέ ως τώρα. Με ένα αστυνομικό θρίλερ.Οι συντελεστές μας μιλούν αποκλειστικά... Διασκεύασαν και σκηνοθετούν ένα έργο του Ρομπέρ Τομά που έγινε διεθνώς γνωστός από την επιτυχία “8 γυναίκες κατηγορούνται”. Το “Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε” ανέβηκε στις αρχές της δεκαετίας του 60 στο Παρίσι. Έκανε τεράστια επιτυχία και τράβηξε το ενδιαφέρον του Άλφρεντ Χίτσκοκ, ο οποίος εξασφάλισε τα δικαιώματα του έργου για να το κάνει ταινία, η οποία δυστυχώς δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.
Το έργο διαδραματίζεται στα μέσα της δεκαετίας του 50 σε ένα ορεινό θέρετρο στην Γαλλία. H Κατρίν (Κάτια Δανδουλάκη) δηλώνει στην αστυνομία την εξαφάνιση του άντρα της. Μετά τρεις μέρες απουσίας του συζύγου έρχεται στο σπίτι της ο αστυνομικός επιθεωρητής (Τάσος Χαλκιάς) να της ανακοινώσει ότι οι έρευνές του απέβησαν άκαρπες. Και τότε ξαφνικά έρχεται στο σπίτι ο εξαφανισμένος σύζυγος (Αλέξανδρος Αντωνόπουλος). Αλλά η Κατρίν δεν τον αναγνωρίζει. Της είναι τελείως άγνωστος. Αντίθετα ο σύζυγος σοκάρεται από την αντίδραση της και φωνάζει την ιδιοκτήτρια του σπιτιού (Ελένη Κρίτα) η οποία τον αναγνωρίζει. Ο γρίφος περιπλέκεται διαρκώς όταν εμφανίζεται ένας εκκεντρικός πελάτης του συζύγου (Παντελής Καναράκης) και μια ιδιόρρυθμη ρουμάνα νοσοκόμα (Τζόυς Ευείδη) σε ένα αστυνομικό μυστήριο που δεν ξεδιαλύνεται παρά μόνο την τελευταία στιγμή του έργο με ένα φινάλε που αποκλείεται να μαντέψει και ο πιο έμπειρος θεατής αστυνομικών έργων.