ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ 2013 « Σ’ ΑΓΑΠΑΩ, ΑΛΛΑ…» ( 3η περίοδος επιτυχίας)
Η ξεκαρδιστική κωμωδία των Γιώργου Βάλαρη και Στέλιου Παπαδόπουλου σε σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη τώρα ξανά σε όλη την Ελλάδα!!
Μπορεί μια «τρίχα» crystal Color μελί … να οδηγήσει ένα ζευγάρι στο διαζύγιο; Υπάρχει έρωτας μετά το γάμο ; Σέξ «μετά …δανείων και καρτών» ; Η ζήλια ή το ποδόσφαιρο” σκοτώνουν” τον έρωτα; Μια αντιπαροχή μπορεί να «σπάσει» μια κουμπαριά; Ή μήπως τελικά η ΑΓΑΠΗ όλα τα νικά; Εμείς ρωτάμε, εσείς απαντάτε …
H ιδαίτερα επιτυχημένη καλλιτεχνικά παράσταση του Γιώργου Βάλαρη , « Σ’αγαπάω, αλλά…», με τους Αλέξανδρο Σταύρου, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και Ιωσήφ Μαρινάκη, αφού απέσπασε την αγάπη κοινού και κριτικών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αμερική , Καναδά και Κύπρο για 2 συνεχόμενες σεζόν , συνεχίζει και το καλοκαιρι την επιτυχημένη περιοδεία του σε όλη την Ελλάδα !! Το « Σ’αγαπάω, αλλά…», είναι μια ξεκαρδιστική, επίκαιρη, διαδραστική «ζευγαρο-κωμωδία» με θέμα το γάμο, το διαζύγιο και κατ’επέκταση τις σύγχρονες σχέσεις των ζευγαριών όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή μετά κρίσης…Νεοελληνική πραγματικότητα, με έντονη δράση, χιούμορ, συγκίνηση, τρυφερότητα και κυρίως πολλές ανατροπές!
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Κείμενο: Γιώργος Βάλαρης- Στέλιος Παπαδόπουλος Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης Σκηνικά : Λία Ασβεστά Κοστούμια: Χριστίνα Καρύδη Μουσική- ηχητική επιμέλεια: Νίκος Ραμός Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου Χορογραφίες: Yiota Kariotis Βοηθός σκηνοθέτη: Καλλιόπη Κοτζαηλία Φωτογραφίες: Θωμάς Χρυσοχοίδης
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ (με σειρά εμφάνισης): Αλέξανδρος Σταύρου, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου , Ιωσήφ Μαρινάκης.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ : Γενική Είσοδος : 16 € Φοιτητικό- Ανέργων , ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών: 12 €
ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 95 λεπτά με διάλειμμα ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Θεατρικές επιχειρήσεις Δημήτρη και Θοδωρή Μαροσούλη
Πρόγραμμα περιοδείας Ιουλίου και Αυγούστου Πρόγραμμα περιοδείας Ιουλίου και Αυγούστου Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013 ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Ανοικτό θέατρο Αλεξάνδρειας Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013 ΚΑΤΕΡΙΝΗ Ανοικτό δημοτικό θέατρο πάρκου Τρίτη, 2 Ιουλίου 2013 ΕΔΕΣΣΑ Αμφιθέατρο ΓΑΒΑΛΙΩΤΙΣΣΑ Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013 ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ Ανοικτό θέατρο Γιαννιτσών Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2013 ΣΚΥΔΡΑ Λόφος Μαυροβουνίου Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013 ΜΟΥΔΑΝΙΑ Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013 ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ Ανοικτό θέατρο Ασπροβάλτας Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013 Σιδηρόκαστρο Αμφιθέατρο Κρουσοβίτη Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013 ΣΕΡΡΕΣ ΤΕΙ Σερρών Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013 Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013 ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013 ΒΕΑΚΕΙΟ Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013 ΓΑΛΑΤΣΙ Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013 ΛΕΥΚΑΔΑ Κυριακή, 14 Ιουλίου 2013 ΑΡΤΑ Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013 ΓΙΑΝΝΕΝΑ Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013 ΚΕΡΚΥΡΑ Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013 Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013 Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2013 ΜΥΤΙΛΗΝΗ Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013 ΜΥΤΙΛΗΝΗ Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013 ΧΙΟΣ Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013 ΧΙΟΣ Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013 ΣΑΜΟΣ Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013 ΣΑΜΟΣ Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013 ΚΑΛΥΜΝΟΣ Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013 ΚΩΣ Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013 ΡΟΔΟΣ Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013 ΡΟΔΟΣ Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013 Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013 ΣΑΝΤΟΡΙΝΙ Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013 ΝΑΞΟΣ Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013 ΠΑΡΟΣ Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013 Σάββατο, 3 Αυγούστου 2013 ΡΑΦΗΝΑ Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013 Δευτέρα, 5 Αυγούστου 2013 Τρίτη, 6 Αυγούστου 2013 Τετάρτη, 7 Αυγούστου 2013 Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013 Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2013 ΑΣΤΡΟΣ Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013 ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013 ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013 Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013 Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013 Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2013 Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013 Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013 Κυριακή, 18 Αυγούστου 2013 ΧΑΝΙΑ Θέατρο Ανατολικής Τάφρου Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013 ΡΕΘΥΜΝΟ Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013 ΣΗΤΕΙΑ Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013 ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013 Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013 ΗΡΑΚΛΕΙΟ Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013 Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013 ΠΑΠΑΓΟΥ Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013 Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013 Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013 ΒΟΛΟΣ
[Κριτική Θεάτρου] Αστική ηθογραφία Του Κώστα Γεωργουσόπουλου ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012 Εχω διαβάσει αγωγές διαζυγίων που είναι περιβόλια ύβρεων, υποτιμητικών χαρακτηρισμών, απαξιωτικών συμπεριφορών που επιστρατεύονται εκατέρωθεν για να αποδείξουν την οριστική διάλυση του δεσμού. Φίλοι δικηγόροι με έχουν διαβεβαιώσει πως υπάρχει κλιμακωτό τυπολόγιο εκφράσεων, που αντλείται από ειδικά ανθολόγια και αποτελούν ένα πασπαρτού που καθοδηγεί ακόμη και τη γραμματεία του δικηγορικού γραφείου να συντάξει την αγωγή. Και γνωρίζω πως ζευγάρια που διάβασαν την αγωγή αγανάκτησαν και συχνά προχώρησαν σε επανασυνδέσεις των σχέσεων, γιατί διαπίστωσαν πως οι τεχνητοί λόγοι που τους χώριζαν, δεν είχαν καμιά σχέση με τα δικά τους αίτια διαζυγίου. Στο θέατρο «Αθηνά», ένα ζεύγος στα πρόθυρα διαζυγίου καταφεύγει σε ένα ζεύγος δικηγόρων για τα καθέκαστα. Οι δύο πράξεις του έργου των Γ. Βάλαρη και Στ. Παπαδόπουλου είναι γραμμένες με ακρίβεια ντοκουμέντου που το υλικό του αντλείται από την τρέχουσα δικηγορική τακτική των αγωγών περί διαζυγίου: ύβρεις, υπερβολές και διογκώσεις απαξιωτικών συμπεριφορών, στρεβλή ερμηνεία καθημερινών και πάγιων εκδηλώσεων, εκβιασμοί, προσβολές των σεξουαλικών ικανοτήτων κ.τ.λ. Χωρίς να κάνουν μάθημα οι συγγραφείς αποκαλύπτουν και τους ενδογενείς και τους εξωγενείς παράγοντες που δημιουργούν τις τριβές στο ζευγάρι. Βεβαίως, όπως συμβαίνει πάγια στη λαϊκή δραματουργία θριαμβεύουν η αγάπη, η κατανόηση, η συναίνεση και η συγχώρηση με τη μετάνοια. Εργο λαϊκής απεύθυνσης αλλά τίμιο, χωρίς υπερβολές χωρίς μπαλαφαριές χωρίς χυδαιολογίες κρατάει το ενδιαφέρον του κοινού. Τυπικά λειτουργικό το σκηνικό της Ασβεστά. Οικεία και αρμόδια τα κοστούμια της Καρύδη. Ευφυείς οι μουσικές υπογραμμίσεις του Ράμου και οι χορογραφίες της Καριώτη ενταγμένες στη δράση. Ο Αναστασίου φωτίζει πάντα διακριτικά και λιτά. Ο Γ. Βάλαρης υπογράφει τη σκηνοθεσία. Δεν είχε να λύσει παρά θέματα σκηνικών σχέσεων στον χώρο και, βέβαια, προβλήματα σκηνικού ρυθμού. Οι έμπειροι σε τέτοιου είδους δραματουργία εξαιτίας της τηλεοπτικής τους θητείας ηθοποιοί ανταποκρίθηκαν τέλεια. Η Μαριάννα Τουμασάτου εξελίσσεται σε μια έξοχη κομεντιέν. Κυρίως θέλω να τονίσω τη λιτότητα των μέσων και τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσει τον χαρακτήρα συναρτήσει των αντιδράσεων των άλλων. Ο Αλέξανδρος Σταύρου με εξέπληξε γιατί κατόρθωσε να ξεπεράσει το πρόβλημα εκφοράς του λόγου και τους χαμηλούς τόνους του. Επειδή είναι ηθοποιός με συναισθηματική προίκα, τώρα αξιοποίησε με την κατακτημένη τεχνική την εσωτερική του τεχνική. |