Το νέο τουριστικό σήμα της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε την Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012 από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Τουρισμού σε φορείς του νομού Θεσσαλονίκης στην αίθουσα διαλέξεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης
. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν Γενικοί και Επίτιμοι Πρόξενοι, Δήμαρχοι, Πρόεδροι Επιμελητηρίων, φορέων, συλλόγων και πλήθος κόσμου.
Το νέο λογότυπο αποτελείται από μια καρδιά με πολύχρωμες ψηφίδες που δημιουργούν ένα σύνθετο μωσαϊκό της πόλης και το μήνυμα «Many stories, one heart». Ιστορίες ξεχωριστές που όλες μαζί «χτυπούν» σε μια καρδιά, την καρδιά της πόλης. Ο κύριος στόχος, όπως εκφράστηκε από τον Πρόεδρο του Οργανισμού και Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, τον αν. Πρόεδρο και Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπρόεδρο του Οργανισμού και Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων, Τέλη Θωμόπουλο, είναι η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλονίκης, ως ολοκληρωμένου τουριστικού προορισμού. Μετά μια πολύ σύντομη αναφορά στις δραστηριότητες του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης τους προηγούμενους 14 μήνες και ιδιαίτερα στα ανοίγματα στη διεθνή τουριστική αγορά, τη φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και αποστολών τουριστικών πρακτόρων, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Γιάννης Μπουτάρης, επεσήμανε τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου brand της πόλης και έκλεισε απευθύνοντας πρόσκληση στους επίσημους φορείς αλλά και όλους τους Θεσσαλονικιούς να αγκαλιάσουν το νέο σύμβολο της πόλης, να το χρησιμοποιούν και να το προβάλλουν με κάθε τρόπο. Ο αν. Πρόεδρος του Οργανισμού Απόστολος Τζιτζικώστας ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είμαστε η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που δημιουργήσαμε τουριστική ταυτότητα και τουριστικό σήμα, στο πλαίσιο της οργανωμένης και συγκροτημένης προβολής της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού. Η σημερινή μας συνάντηση έχει ως στόχο να σας παρουσιάσουμε αυτό το σήμα προκειμένου να το αγκαλιάσετε και να το υιοθετήσετε, χρησιμοποιώντας το σε όλες τις εξωστρεφείς σας δράσεις. Μόνο αν εργαστούμε όλοι μαζί, θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ισχυρό brand name για τη Θεσσαλονίκη και να πετύχουμε την αύξηση της τουριστικής μας κίνησης που θα λειτουργήσει προσθετικά στην τοπική μας οικονομία». Ο αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε: «Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα, ο επιχειρηματικός σχεδιασμός και η δημιουργία ενός σωστού branding για τη Θεσσαλονίκη ήρθαν στην κατάλληλη στιγμή. Το νέο «πρόσωπο» της πόλης θα συμβάλλει στην εξωστρέφεια και θα καταστήσει τη Θεσσαλονίκη αναγνωρίσιμη διεθνώς. Θα εδραιώσει την παρουσία της σε παγκόσμιο επίπεδο και φυσικά, θα ενισχύσει αυτό που είναι το ζητούμενο, δηλαδή την αύξηση του τουριστικού ρεύματος και την άνθηση της τοπικής οικονομίας».
|