Νέα Δημοσκόπηση από τη Βεργίνα Τηλεόραση για την Κ.Μακεδονία
Τρίτη, 18 Νοέμβριος 2014 09:04
3,8% προηγείται η ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ στην Κ. Μακεδονία σύμφωνα με τη νέα δημοσκόπηση της ΒΕΡΓΙΝΑ TV
Με ποσοστό 3,8% σύμφωνα με την εκτίμηση αποτελέσματος, προηγείται η ΝΔ στην Κεντρική Μακεδονία που συγκεντρώνει ποσοστό 32,4% έναντι του δεύτερου κόμματος που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 28,6%
Είναι η δεύτερη κατά σειρά δημοσκόπηση της ΒΕΡΓΙΝΑ TV η οποία σε συνεργασία με την εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview καταγράφει την τάση του εκλογικού σώματος, αυτή τη φορά ειδικά για την περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν στην εκπομπή του Στέργιου Καλόγηρου «Σχολιάζοντας την επικαιρότητα» στη ΒΕΡΓΙΝΑ TV το βράδυ της Δευτέρας 17 Νοεμβρίου:
Πρώτο κόμμα εμφανίζεται η ΝΔ με ποσοστό 32,4% Δεύτερο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 28,6% Τρίτο κόμμα το ΠΟΤΑΜΙ με ποσοστό 8% Τέταρτο κόμμα η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με ποσοστό 6,5% Και ακολουθούν ΠΑΣΟΚ με ποσοστό 5,7% ΚΚΕ με ποσοστό 5,3% Ενώ ΑΝΕΛ, ΛΑΟΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ δε ξεπερνούν το 1,9%
Ιδιαίτερα αποκαλυπτικά είναι τα ευρήματα της δημοσκόπησης:
*Για το ΛΑΟΣ που καταγράφει μεγάλη πτώση από τις εθνικές εκλογές του 2012 και συγκεκριμένα από 2,59% στο 1,6%
*Για τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι ένας στους τρεις απαντούν ότι ενώ ψηφίζουν το συγκεκριμένο κόμμα δεν πιστεύουν ότι θα προχωρήσει σε διαγραφή μεγάλου μέρους του χρέους της χώρας ούτε στη δέσμευσή του ότι θα καταργήσει το μνημόνιο
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν και από τις απαντήσεις στο ερώτημα «ποιος θεωρείται καταλληλότερος για πρωθυπουργός μεταξύ του κ. Σαμαρά και του κ. Τσίπρα» με τον Αντώνη Σαμαρά να συγκεντρώνει ποσοστό 41% και τον κ. Τσίπρα 26% ενώ οι ερωτηθέντες της Κεντρικής Μακεδονίας θεωρούν επίσης τον κ. Σαμαρά καταλληλότερο να χειριστεί τα εθνικά θέματα με ποσοστό 39% έναντι του κ. Τσίπρα που τον εμπιστεύεται για τα εθνικά θέματα το 24% όσων συμμετείχαν στην έρευνα.
Αξίζει να σημειωθεί πως Η ΒΕΡΓΙΝΑ TV συνεχίζει δυναμικά με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών, με σειρά δημοσκοπήσεων της εταιρείας Interview που αφορούν στα μεγάλα πολιτικά ερωτήματα των ημερών ενώ είναι το μοναδικό περιφερειακό κανάλι που συνεχίζει να ακτινογραφεί τις προθέσεις του εκλογικού σώματος.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρεία Interview τηλεφωνικά το τριήμερο 12/11 έως και 14/11 2014, σε δείγμα 829 ατόμων, στους νομούς της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας