Specials
Recent News
Μαράν Αθά Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 16 Ιανουάριος 2013 08:55

maran_photo_g2_jpeg

 

Το «ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ» παρουσιάζει σε θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία
του Δήμου Αβδελιώδη το έργο Μαράν Αθά
(από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θωμά Ψύρρα)
με τη Γιασεμί Κηλαηδόνη

Η παράσταση “Μαράν Αθά”, που χαρακτηρίστηκε από την κριτική ως   πνευματικό γεγονός και σταθμός στα θεατρικά μας πράγματα, θα  παρουσιαστεί στο Θέατρο “ΑΥΛΑΙΑ”, στη Θεσσαλονίκη για έξι μόνο παραστάσεις, από 21 Ιανουαρίου έως και 5 Φεβρουαρίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
Η Γιασεμί Κηλαηδόνη σ’ έναν υποκριτικό άθλο δυόμιση ωρών υποστασιοποιεί όλα τα πρόσωπα – πρωταγωνιστές που αναδύονται στη μνήμη ενός 90χρονου μοναχού, όταν ύστερα από 65 χρόνια ηθελημένης σιωπής εξομολογείται, λίγο προτού πεθάνει, τα πεπραγμένα της ζωής του, τη φρικτή τιμωρία και τον ευνουχισμό του από τον προστάτη δεσπότη που τον ανέθρεψε και τον προόριζε για τη διαδοχή του, όταν σταλμένος απ’ αυτόν σ’ ένα απόμακρο χωριό της Θεσσαλίας να παρακολουθήσει τις μυστικές τελετουργικές συναντήσεις εννέα γυναικών, των Ταρσών, μυείται άθελά του στην γυναικεία απόκρυφη γνώση και του αποκαλύπτεται ένα άγνωστο γοητευτικό σύμπαν που τον οδηγεί στον αληθινό έρωτα και την αγάπη του για μια Ταρσή.

Η αναγνώριση του εαυτού μας, μέσα από την αναγνώριση του άλλου και τα όρια της προσωπικής μας βούλησης και ευθύνης είναι τα εσώτερα μοτίβα της παράστασης.

Συντελεστές
Θεατρική διασκευή – σκηνοθεσία: Δήμος Αβδελιώδης
Ηθοποιός: Γιασεμί Κηλαηδόνη
Μουσική: Βαγγέλης Γιαννάκης
Σκηνικά – κοστούμια: Μαρία Πασσαλή

Info
Πρεμιέρα: Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013
Ημερομηνίες παράστασης: 21, 22, 28 και 29 Ιανουαρίου, 4 και 5 Φεβρουαρίου 2013
Ημέρες και ώρες παράστασης: Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00
Χώρος: Θέατρο Αυλαία, Κτίριο ΧΑΝΘ, πλευρά Τσιμισκή
Τιμές εισιτηρίων: 15,00 ευρώ & μειωμένο 10,00 ευρώ (φοιτητές, μαθητές, άνεργοι με κάρτα ΟΑΕΔ, πολύτεκνοι, καθηγητές, δάσκαλοι)
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310237700

      
                 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
                                       “ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”

“ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤ' ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΔΕΛΟΓΙΚΑ, ΗΘΙΚΑ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΑΚΡΟΑΜΑ, ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ  'ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ''  ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΜΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΥΣΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ.
Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΧΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ, ΤΑ ΛΙΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΣΣΑΛΗ, ΔΙΔΑΞΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΘΗΡΟ ΛΟΓΟ, ΗΘΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΙΣ ΘΕΣΠΕΣΙΑΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ.
Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΡΙΩΔΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΜΗΣΗ ΠΡΑΞΕΩΣ, ΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ΕΝΔΟΝ, ΕΞΟΡΥΞΕ ΣΠΑΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΗΘΟΥΣ, ΔΥΝΑΜΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.
ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΜΕ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΙΑ ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΕΙΚΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ, ΝΑ ΤΡΥΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΒΑΘΥΣ ΚΥΑΜΩΝΕΣ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ ΚΑΡΠΟΥ.
ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΣΠΑΝΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ: ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΙ, ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ, Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗ.
ΕΑΝ ΤΟ ΑΛΑΣ ΜΩΡΑΝΘΕΙ.....”
Κώστας Γεωργουσόπουλος, “ΤΑ ΝΕΑ”

                                                    
“ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ) ΤΟΥ Δ. ΑΒΛΕΛΙΩΔΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ”.
Σ' ΕΝΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΑΘΛΟ ΔΥΟΜΙΣΙ ΩΡΩΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ Σ' ΕΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΟΣΑ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ 90ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.
ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΕΠΤΑ ΜΗΝΕΣ  ΕΠΑΝΩ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΜΑΤΑ, Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
ΓΙΑ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ.”
Σπύρος Παγιατάκης, “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”
 

“ΣΠΑΝΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ”, ΤΟ ΕΞΟΧΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΨΥΡΡΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ, ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΩΔΟΥΣ ΣΤΟ “ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΥ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΗΘΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ. Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ, ΔΕΝ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ ΡΟΛΟΥΣ – ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ ΜΙΑΣ ΜΥΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΕΙ “ΤΟΝ ΟΝΕΙΡΟ”. ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΥΛΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΚΑΙ Η ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΕΚΑΤΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΑΡΣΕΣ...ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΑΝ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.”            
Γρηγόρης Ιωαννίδης, “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”

“ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ  ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ, ΠΟΥ  ΕΚΤΙΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥΜΗΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΟΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΗ, Ο ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ.
ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΚΑ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΗΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΩΡΕΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΝΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ, ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ, ΝΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΦΥΛΟ, ΗΛΙΚΙΑ, ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΡΑΣΟ! “                                   
Άννυ Κολτσιδοπούλου, “ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”

“ΜΕ ΕΝΑΥΣΜΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΤΟ ΠΥΚΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΟΛΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΖΥΗΝΟΥ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ.
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΕΝΙΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ.
Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ MAΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΗΣ.  ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΤΕ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ- ΟΣΟ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ- ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΗΡΩΑ.” 
Μαρία Κρύου, “ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ”                                                                                

                                                                                       
“Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΤΙΒΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΠΝΕΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΡΥΘΜΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ.
Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ- ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ- ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΛΑΡΙΣΙΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ , ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΚΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΓΗΙΝΗ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 90ΧΡΟΝΟ ΜΟΝΑΧΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΖΩΗΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ .”
Αντιγόνη Κάραλη, “ΕΘΝΟΣ”

“ΣΤΟ ΛΙΤΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.
Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ. ΕΚΦΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΤΟ ΣΕ ΝΤΟΠΙΟΛΑΛΙΕΣ ΛΟΓΟ,
ΤΟΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΕ ΧΡΟΙΕΣ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΗΜΙΤΟΝΙΑ, ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΑ ΥΛΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΜΟΙΩΜΑ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
Ο ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΟΛΛΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΑΡΩΓΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ- ΤΑΡΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΜΟ ΧΩΡΟ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.”
Ελευθερία Ράπτου, “ΑΥΓΗ”
 

“Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΝΑ ''ΞΕΤΥΛΙΞΕΙ'' ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΝΗΜΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΑ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ, ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ.
ΠΥΚΝΩΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΧΡΟΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΣΑΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΝΑΟ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Ή ΣΤΟΝ ΟΛΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΕΝΟΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ.
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ, ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ, ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗ ΝΕΡΟΜΑΝΑ.
ΟΔΗΓΕΙ ΤΗ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΣΕ ΜΙΑ ΜΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ. ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ, ΜΕ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΚΩΝΕΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΧΜΗΡΟ ΕΝΥΛΟ ΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΟΓΕΣ ΗΧΗΡΕΣ ΣΙΩΠΕΣ ΤΗΣ, ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΔΟΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ.
ΜΙΑ ΕΞΟΧΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!”
Λέανδρος Πολενάκης, “ΑΥΓΗ”