«Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!» ONLINE STREAMING
Δευτέρα, 07 Δεκέμβριος 2020 15:26
Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!» ONLINE STREAMING
για 2 μοναδικές προβολές, μέσω www.VIVA.gr στις 19 & 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, από τις 19:30. (Η είσοδος του κοινού στην σελίδα προβολής της παράστασης δύναται να πραγματοποιηθεί από την ώρα έναρξης έως και τις 23:59. Από τις 00:00, το login στην σελίδα προβολής θα σταματήσει να είναι διαθέσιμο).
Αφού δεν μπορεί να πάει το κοινό στο Τρίτο Στεφάνι, πάει το Τρίτο Στεφάνι στο κοινό!
Στις 5 & 6 Δεκεμβρίου, την ώρα που θα ξεκινούσε το Τρίτο Στεφάνι στο Παλλάς, θα μπορούμε να το δούμε απ' τον καναπέ του σπιτιού μας, με καταγραφή σε πραγματικό χρόνο παράστασης και με τρόπο που τιμά και το έργο και τους θεατές.
Με τον συγκλονιστικό μονόλογο «Η Κυρά της Ρω» που βασίστηκε στη νουβέλα του Γιάννη Σκαραγκά κάνει πρεμιέρα για τη νέα θεατρική σεζόν το Θέατρο Αμαλία, για δύο παραστάσεις, με την καθηλωτική ερμηνεία της Φωτεινής Μπαξεβάνη στον ομώνυμο ρόλο!
Τα “Άδεια Πιάτα 2” του Βασίλη Τσικάρα στην εκπομπή 'tisimΒένη"
Δευτέρα, 19 Οκτώβριος 2020 14:12
Τα “Άδεια Πιάτα 2” του Βασίλη Τσικάρα στην εκπομπή 'tisimΒένη" με τη ΒΕΝΗ ΣΑΠΚΑ.
Τα “Άδεια Πιάτα 2” του Βασίλη Τσικάρα στο Θέατρο Άρατος.Τα «Άδεια πιάτα 2», είναι μια κοινωνική κωμωδία του Βασίλη Τσικάρα κι αποτελεί το δεύτερο μέρος του ομώνυμου έργου που παρουσιάστηκε πριν 5 χρόνια στη Θεσσαλονίκη, αποσπώντας το 2ο Βραβείο Κοινού Θεσσαλονίκης 2015 – 2016 στα Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης.
Λίγα λόγια για το έργο: Ο Δημήτρης ή για τους φίλους του… Μήτσος, είναι ιδιοκτήτης ταβέρνας, που βρίσκεται σε μια Ελληνική επαρχιακή πόλη. Μότο του είναι «όχι άδεια πιάτα» και γι’ αυτό το λόγο προσφέρει ένα πιάτο φαγητό σε όποιον το έχει ανάγκη. Η ταβέρνα του αποτελεί σημείο συνάντησης για φίλους, αναξιοπαθούντες και παράξενους χαρακτήρες. Μετά το lockdown λόγω του κορωνοϊού προσπαθεί να επαναλειτουργήσει το μαγαζί του, έχοντας να αντιμετωπίσει όμως μια νέα πραγματικότητα.
Η παράσταση που γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη, τον περασμένο Δεκέμβριο 2019 και απέσπασε 4 θεατρικά βραβεία και την αγάπη του κοινού σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, ανοίγει την θεατρική σεζόν στην Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ,
Τον θυελλώδη έρωτα του Ίωνα Δραγούμη και της Πηνελόπης Δέλτα σκηνοθετεί ο Κώστας Γάκης, σε μια θεατρική διασκευή του βραβευμένου με τρία βραβεία κοινού βιβλίου του Στέφανου Δάνδολου «Ιστορία χωρίς όνομα» από τις εκδόσεις “Ψυχογιός”. Τον εμβληματικό και για πολλούς αμφιλεγόμενο διπλωμάτη, λόγιο και πολιτικό Ίωνα Δραγούμη θα ενσαρκώσει επί σκηνής ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του ο Τάσος Νούσιας, ενώ η εξαιρετική Μπέτυ Λιβανού και η αποκαλυπτική Μαρία Παπαφωτίου θα μοιραστούν δύο διαφορετικές εποχές της σπουδαίας συγγραφέως και ιστορικής προσωπικότητας, Πηνελόπης Δέλτα:
Μετατίθεται η πρεμιέρα της βραβευμένης παράστασης ΤΟ ΠΑΛΤΟ. 16 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα της παράστασης ΤΟ ΠΑΛΤΟ . Η αλλαγή δεν οφείλεται στο θέατρο Σοφούλη ή τους συντελεστές αλλά στην καθυστέρηση ανακοινώσεων των νέων μέτρων από το υπουργείο πολιτισμού. H βραβευμένη παράσταση «Το Παλτό» επιστρέφει στο Θέατρο Σοφούλη για 2η χρονιά! Όλοι βγήκαμε απ’ το Παλτό του Γκογκόλ.
Με τέσσερις δυνατές παραστάσεις το Σύγχρονο Θέατρο
Τρίτη, 13 Οκτώβριος 2020 10:25
Με τέσσερις δυνατές παραστάσεις ξεκινάει τη σεζόν το Σύγχρονο Θέατρο
Το Σύγχρονο Θέατρο ανακοινώνει τις παραστάσεις της φετινής σεζόν, στις οποίες περιλαμβάνονται η καινούργια παραγωγή του θεάτρου και η συνέχιση τριών εξαιρετικά πετυχημένων παραστάσεων. Η επιλογή δυο έργων του Σάμουελ Μπέκετ μεταξύ των τεσσάρων αποτίει φόρο τιμής στον συγγραφέα που αποτυπώνει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο την εποχή που διανύουμε.
Το θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ επέλεξε αυτό το απόλυτο κείμενο του Σάμιουελ Μπέκετ για να ξεκινήσει την θεατρική περίοδο την χρονιά της πανδημίας.
Γραμμένο πριν από 60 χρόνια (1960) Οι Ευτυχισμένες μέρες μοιάζουν να γράφτηκαν σήμερα, για την εποχή της πανδημίας και κάθε πανδημίας. Μέσα σε ένα ερημικό περιβάλλον μιας κατεστραμμένης γης, ο Σάμουελ Μπέκετ στέκεται πάνω από τις έρημες πόλεις και την έρημη ζωή μας (τα έρημα θέατρα) και ρίχνει το σαρκαστικό του βλέμμα μέσα από τα μάτια της Ουϊννυ και τον Ουϊλλυ. Τα κακόμοιρα πλάσματα του, χωμένα μέχρι τον λαιμό στον τάφο, συνεχίζουν να ζουν, να μιλούν, να ασχολούνται με τις καθημερινές ασήμαντες ασχολίες τους και να ελπίζουν μέσα σε μία βασανιστική και αέναη... αναμονή. Ο λόγος τους σαρκαστικός και κωμικός φέρνει γέλια και δάκρυα, αφήνοντας μία πίκρα στο λαιμό. Το κείμενο του Μπέκετ ούτε λίγο ούτε πολύ γίνεται το μανιφέστο του απόλυτου σήμερα.