| Αντίο στην Πόλυ Πάνου |
|
| Παρασκευή, 27 Σεπτέμβριος 2013 16:03 |
|
Μία από τις σημαντικότερες φωνές του λαϊκού τραγουδιού, η Πολύ Πάνου, «σώπασε» για πάντα σε ηλικία 73 ετών. Το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας, καθώς αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας. Η σορός της θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα από τις 9:30 το πρωϊ της Δευτέρας στο παρεκκλήσι του Α' Νεκροταφείου, ενώ στις 15:00, στην εκκλησία του ίδιου χώρου θα ψαλεί η νεκρώσιμος ακολουθία. Στη συνέχεια η σορός θα μεταφερθεί στο Νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου όπου και θα ταφεί σε οικογενειακό τάφο. Κρυφά από τους γονείς της, συμμετέχει σε διαγωνισμό ταλέντων, τραγουδά το τραγούδι «Μητέρα» του Φώτη Πολυμέρη και παίρνει το πρώτο βραβείο. Το 1953 μπήκε στη δισκογραφία με το «Πήρα τη στράτα την κακιά» σε μουσική του Γρηγόρη Μπιθικώτση, ο οποίος ήταν αυτός που την ανακάλυψε. Από το 1956 με το «Να πας να πεις της μάνας μου» των Γιώργου Ζαμπέτα και Χαράλαμπου Βασιλειάδη η μία επιτυχία διαδέχεται την άλλη: «Τα αδέλφια δε χωρίζουνε», «Τα λιμάνια», «Το δαχτυλίδι», «Άλλα μου λεν τα μάτια σου», «Ένα σφάλμα έκανα», «Εσένα δε σου άξιζε αγάπη», «Η παντρεμένη», «Ο κόσμος όλος σε κατακρίνει» κ.ά. Ήταν, μάλιστα, η πρώτη που τραγούδησε «Τα παιδιά του Πειραιά». Στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ίδρυσε τη δισκογραφική εταιρεία «Βεντέττα», μαζί με τον Πάνο Γαβαλά. |