| Και πάλι μαζί... |
|
| Παρασκευή, 06 Σεπτέμβριος 2013 08:23 |
|
Ο Νίκος Κατσίκας και η Ελένη Αντωνιάδου και πάλι μαζί! Η καλλιτεχνική συνάντηση δύο καταξιωμένων εκπροσώπων του χώρου της μουσικής. Ενα ακόμη μουσικό ταξίδι. Μια πολύ ιδιαίτερη βραδιά με τραγούδια από τη δισκογραφία τους αλλά Νίκος Κατσίκας και Ελένη Αντωνιάδου και πάλι μαζί. Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου στις 23:00 στο "BAROCK" MUSIC LIVE BAR Β. ΄Ολγας -Γ. Βαφοπουλου 27 , Ντεπώ. τιμή ποτού : 8 ευρώ |