Σε αγαπάω αλλά.... Εκτύπωση
Κυριακή, 06 Ιανουάριος 2013 15:33

deltio_tupou_2_high_resolution

 

« Σ’αγαπάω, αλλά…»
Μιά ξεκαρδιστική κωμωδία
των
Γιώργου Βάλαρη και Στέλιου Παπαδόπουλου
σε σκηνοθεσία  Γιώργου Βάλαρη

Από 17 Ιανουαρίου

                 Μπορεί μια «τρίχα» crystal Color μελί … να οδηγήσει  ένα ζευγάρι  στο διαζύγιο;


                                         
                                 Υπάρχει έρωτας μετά το γάμο ;

               Σέξ  «μετά …δανείων και καρτών» ; 
                                       
    Η ζήλια ή το ποδόσφαιρο” σκοτώνουν”  τον έρωτα;

                               Μια αντιπαροχή  μπορεί να «σπάσει» μια κουμπαριά;   

                  Ή μήπως τελικά η ΑΓΑΠΗ  όλα τα νικά;

                                        Εμείς ρωτάμε, εσείς απαντάτε …

       H ιδαίτερα επιτυχημένη καλλιτεχνικά παράσταση του καλοκαιριού,
του  Γιώργου Βάλαρη  « Σ’αγαπάω, αλλά…», με τους Αλέξανδρο Σταύρου, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλεξάνδρα  Παλαιολόγου και Ιωσήφ Μαρινάκη, στο θέατρο «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ » από τις 17 Ιανουαρίου 2013 και  για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
     
Το  « Σ’αγαπάω, αλλά…»,  είναι μια ξεκαρδιστική, επίκαιρη,  διαδραστική «ζευγαρο-κωμωδία» με θέμα το γάμο, το διαζύγιο και κατ’επέκταση τις σύγχρονες σχέσεις των ζευγαριών όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή Νεοελληνική πραγματικότητα, με έντονη δράση, χιούμορ, συγκίνηση, τρυφερότητα και κυρίως πολλές ανατροπές!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Κείμενο: Γιώργος Βάλαρης- Στέλιος Παπαδόπουλος
Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης
Σκηνικά : Λία Ασβεστά
Κοστούμια: Χριστίνα Καρύδη
Μουσική- ηχητική  επιμέλεια:  Νίκος Ραμός
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Χορογραφίες:  Yiota Kariotis
Βοηθός σκηνοθέτη: Καλλιόπη Κοτζαηλία
Φωτογραφίες: Θωμάς Χρυσοχοίδης

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ (με σειρά εμφάνισης):
Αλέξανδρος Σταύρου, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου , Ιωσήφ Μαρινάκης.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 95 λεπτά με διάλειμμα


[Κριτική Θεάτρου] Αστική ηθογραφία
Του Κώστα Γεωργουσόπουλου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012
   
 
Εχω διαβάσει αγωγές διαζυγίων που είναι περιβόλια ύβρεων, υποτιμητικών χαρακτηρισμών, απαξιωτικών συμπεριφορών που επιστρατεύονται εκατέρωθεν για να αποδείξουν την οριστική διάλυση του δεσμού. Φίλοι δικηγόροι με έχουν διαβεβαιώσει πως υπάρχει κλιμακωτό τυπολόγιο εκφράσεων, που αντλείται από ειδικά ανθολόγια και αποτελούν ένα πασπαρτού που καθοδηγεί ακόμη και τη γραμματεία του δικηγορικού γραφείου να συντάξει την αγωγή.
Και γνωρίζω πως ζευγάρια που διάβασαν την αγωγή αγανάκτησαν και συχνά προχώρησαν σε επανασυνδέσεις των σχέσεων, γιατί διαπίστωσαν πως οι τεχνητοί λόγοι που τους χώριζαν, δεν είχαν καμιά σχέση με τα δικά τους αίτια διαζυγίου.
Στο θέατρο «Αθηνά», ένα ζεύγος στα πρόθυρα διαζυγίου καταφεύγει σε ένα ζεύγος δικηγόρων για τα καθέκαστα. Οι δύο πράξεις του έργου των Γ. Βάλαρη και Στ. Παπαδόπουλου είναι γραμμένες με ακρίβεια ντοκουμέντου που το υλικό του αντλείται από την τρέχουσα δικηγορική τακτική των αγωγών περί διαζυγίου: ύβρεις, υπερβολές και διογκώσεις απαξιωτικών συμπεριφορών, στρεβλή ερμηνεία καθημερινών και πάγιων εκδηλώσεων, εκβιασμοί, προσβολές των σεξουαλικών ικανοτήτων κ.τ.λ.
Χωρίς να κάνουν μάθημα οι συγγραφείς αποκαλύπτουν και τους ενδογενείς και τους εξωγενείς παράγοντες που δημιουργούν τις τριβές στο ζευγάρι. Βεβαίως, όπως συμβαίνει πάγια στη λαϊκή δραματουργία θριαμβεύουν η αγάπη, η κατανόηση, η συναίνεση και η συγχώρηση με τη μετάνοια. Εργο λαϊκής απεύθυνσης αλλά τίμιο, χωρίς υπερβολές χωρίς μπαλαφαριές χωρίς χυδαιολογίες κρατάει το ενδιαφέρον του κοινού.
Τυπικά λειτουργικό το σκηνικό της Ασβεστά. Οικεία και αρμόδια τα κοστούμια της Καρύδη. Ευφυείς οι μουσικές υπογραμμίσεις του Ράμου και οι χορογραφίες της Καριώτη ενταγμένες στη δράση. Ο Αναστασίου φωτίζει πάντα διακριτικά και λιτά. Ο Γ. Βάλαρης υπογράφει τη σκηνοθεσία. Δεν είχε να λύσει παρά θέματα σκηνικών σχέσεων στον χώρο και, βέβαια, προβλήματα σκηνικού ρυθμού. Οι έμπειροι σε τέτοιου είδους δραματουργία εξαιτίας της τηλεοπτικής τους θητείας ηθοποιοί ανταποκρίθηκαν τέλεια. Η Μαριάννα Τουμασάτου εξελίσσεται σε μια έξοχη κομεντιέν. Κυρίως θέλω να τονίσω τη λιτότητα των μέσων και τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσει τον χαρακτήρα συναρτήσει των αντιδράσεων των άλλων.
Ο Αλέξανδρος Σταύρου με εξέπληξε γιατί κατόρθωσε να ξεπεράσει το πρόβλημα εκφοράς του λόγου και τους χαμηλούς τόνους του. Επειδή είναι ηθοποιός με συναισθηματική προίκα, τώρα αξιοποίησε με την κατακτημένη τεχνική την εσωτερική του τεχνική.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Θεατρικές επιχειρήσεις Δημήτρη και Θοδωρή Μαροσούλη